Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

duminică, 31 iulie 2011

CE SA ALEG?



Atunci cand suntem intrebati de cineva CE SA ALEG? avem de a face cu o fiinta care fuge de o responsabilitate personala ca sa poata da vina pe noi atunci cand rezultatul nu este cel scontat: TU AI SPUS SA ALEG ..., iar EUL persoanei respective ramane aparent nealterat. Avem la dispozitie o multitudine de alegeri pe care sa le facem clipa de clipa pentru a fi distrasi de la ceea ce conteaza de fapt: conectarea noastra cu VIATA.


,,Daca ma gandesc bine, reprosul esential pe care il am de facut vremurilor este ca ma impiedeca sa ma bucur de FRUMUSETEA VIETII.
Am o existenta de ghiseu: mi se cer servicii, mi se fac comenzi, mi se solicita interventii, sfaturi, complicitati.
Agenda mea zilnica e un inventar de urgente minore.
Cu totii nu mai avem puterea de a admira si de a lauda cu evlavie splendoarea Creatiei, vazduhul, marile,pamantul si oamenii.
Exista in acest derapaj primejdios, o terapie plauzibila ?
Da, cu conditia sa ne dam seama de gravitatea primejdiei.
Cu conditia sa impunem atentiei noastre zilnice alte prioritati si alte orizonturi."
Andrei Plesu
vol. Despre frumusetea uitata a vietii-ed Humanitas-2011
Sa nu uitam ca avem la dispozitie doar clipa de fata pe care sa o vietuim constienti de noi si de realitatea in care traim, altfel suntem pe pilot automat iar viata este ceva care ni se intampla in timp ce noi facem planuri de a scapa de probleme urgente si minore, mai degraba decat curgerea universului prin noi atenti la rezonantele vibrationale pe care le-am atras in jurul nostru prin starile noastre sufletesti.
Nu esti aici sa alegi, ai ales deja. Esti aici sa intelegi de ce ai ales ce ai ales!
The Matrix - Revolutions (filmul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.