Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

duminică, 23 septembrie 2012

Gregg Braden - Vindecand cancerul prin tehnologia emotiilor



Am invatat asta acum peste 10 ani de la IJ Francisc Maitreya si e uluitor sa vad ca asa ceva se face intr-o clinica. Sunt extrem de recunoscatoare ca m-am nascut in aceasta perioada din varsta Umanitatii.

Multumesc tuturor celor dinaintea noastra si celor de dupa noi care vor avea acces la acest gen de medicina si vindecare instantanee.

Multumesc ca existi!

Un comentariu:

  1. Pentru oamenii de stiinta contemporani, disparitia tumorii pe ecranul ultrasonografului ar fi interpretata ca si trucaj, cel mult artefact; in nici un caz miracol, cum spune experimentatul orator, pentru ca din punct de vedere al stiintei miracolele nu exista altundeva decat in constiinta populara (de exemplu mintile unor auditori care nu sunt oameni de stiinta „acreditati”). Nici eu nu prea cred in miracole, dar imi dau seama de limitele cunoasterii si intelegerii umane, stiintifice sau oricum am numi-o.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.