Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 6 august 2013

Am fost pierduta si m-am regasit! Am asistat la vindecari miraculoase si la materializarea gandurilor!

Mesaj de pe blogul Sfatuitoarea, de la Alina care a participat la Tabara de Autovindecare de la Bran si s-a vindecat si si-a regasit Identitatea care Este Viata Insasi, sanatoasa si plina de viata



Dragii mei,
Cu fericire in suflet va scriu si ma bucur din toata inima ca am revenit! Am deschis blogul si comentariile si urarile voastre mi-au umplut ochii de lacrimi si inima de bucurie!
Va multumesc din toata inima pentru gandurile si rugaciunile voastre! Ele m-au sustinut si m-au ajutat sa sparg ghetarul cat un continent din sufletul meu si sa ma regasesc, mai puternica si mai plina de iubire decat am fost vreodata. 
Am promis ca va voi povesti ceea ce am trait in aceasta tabara. 

Acolo am vazut minuni! Acolo am fost martora schimbarii oamenilor si materializarii gandurilor! Este posibil! 
Oamenii s-au schimbat si au invatat sa isi dobandeasca sanatatea, fericirea si armonia!
Spre marea mea bucurie, oameni minunati, doctori si terapeuti, au participat la aceasta tabara.

Dr. Crina Veres, impreuna cu regizorul George Adamescu au facut posibil aceste minuni, caci acolo s-au intamplat minuni. 
Cand scriu aceste cuvinte nu ma refer doar la oamenii care aveau oarecare deschidere de la inceput, ci la persoane care nu credeau ca oamenii se pot autovindeca de boli si de nefericire. Prin discutii si analize, am reusit cu totii sa ne descoperim cauza bolilor si problemelor noastre, sa invatam cum sa le gestionam si sa le inlaturam. Am invatat sa devenim  fericiti si sanatosi! 
A fost minunat!

Locul este mirific! Castelul Bran imi suradea in fiecare dimineata si imi amintea ca poate, intr-o viata anterioara am trait in el sau in altul, caci, vizitandu-l , m-am simtit "acasa" si foarte protejata.
Gimnastica terapeutica QilinGong  pe care o faceam in fiecare dimineata la ora 7.00, ne umplea de energie trupul si spiritul, deblocandu-ne si lasand energia sa circule liber prin corp.



Cursurile le faceam in 3 serii si va marturisesc ca volumul de informatii a fost atat de mare si totul a fost atat de intens, incat aveam impresia ca din minut in minut, ceva in interiorul meu se schimba. 

Totul a culminat cu ziua a 5-a, cand ascultam destainuirea unei colege si atunci s-a intamplat declickul  si pentru mine: AM REALIZAT CA SUFERINTA PIERDERII UNUI INGER, O SARCINA IN 8 LUNI, A FOST INGOPATA SUB UN CONTINENT DE GHEATA - ANTARTICA! Va fac aceasta marturisire, pentru ca in noaptea anterioara, visasem ca izbucneste un razboi in Antartica si pana nu s-a intamplat revelatia, nu reuseam sa descifrez simbolistica visului. Cand am inteles, un plans de descatusare a pus stapanire pe mine. Dupa aceea, totul a venit ca un tavalug. Energii uitate mi-au umplut sufletul si trupul si  in cadrul cursurilor de Chirurgie de Lumina am reusit sa fac scanari foarte exacte si apoi sa inlatur cateva probleme de sanatate ale celorlalti cursanti.  
In timpul meditatiilor am avut revelatii personale, care mi-au confirmat ca viitorul meu este minunat. 

In ultima seara am avut foc de tabara. Spiritele care au fost prezente, ne-au ajutat sa ne transferam tot ceea ce nu ne mai era de folos intr-un betisor si tot ceea ce ne doream sa ne daruiasca Universul, atunci cand va considera ca trebuie, in alt betisor si sa le increditam Zeului Foc pe amandoua si el sa transmita mai departe dorintele si asteptarile noastre Universului. 

In ultima zi, am facut un exercitiu extraordinar de inaltator, facandu-ne pe fiecare sa  marturisim celorlati calitatile pe care noi le vedem in ei, fara a da sfaturi sau a face observatii. Nu va puteti inchipui ce sentimente profunde isca acest exercitiu, cat de miscat te simti cand ii auzi pe ceilati cum vad in tine doar calitati si mai ales calitati de care tu nu esti constient. 

Eu am ales sa mai raman inca o zi in plus, pentru ca tot aici am avut o revelatie deosebita: inainte de toate sunt mama si fetele mele au nevoie de mine, la fel de mult cum au si ceilalti oameni sau poate chiar mai mult. 

In incheiere, imi cer scuze, de la cei care mi-au scris pe mail cerandu-mi sfaturi, pentru intarzierea mea de a le da un raspuns si le promit ca in cateva zile isi vor primi raspunsurile asteptate. 

Va imbratisez si va urez, ca macar odata in viata, sa aveti parte de asemenea minuni si trairi!

Cu toata dragostea si din toata inima mea plina de iubire,
Sfatuitoarea

Multumim Alina ca ai impartasit cu noi felul in care ai resimtit aceasta experienta si cum te-a ajutat pe tine sa te descoperi si sa te vindeci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.