Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 22 aprilie 2014

STROPITUL CU PARFUM SI OUL DE PASTE :)))))

Deoarece acum cateva zile un prieten drag mi-a reprosat ca is greu de gasit la telefon, dupa „nenumarate” incercari, si ca vroia sa ma stropeasca cu parfum si eu sa ii dariuesc un ou rosu mi-am amintit ca acum cativa ani am inceput sa vad un pic altfel simbolistica OBICEIULUI stropitului si a oului rosu de Paste PE CARE O IMPARTASESC CU VOI (un pic bine fantezista dar noi ne-am distrat bine)

Citez mai jos dialogul:

El: Draga Crinuto, cu cat o doamna este mai greu de contactat, se zice ca este mai valoroasa… Tu vei ramane la fel de valoroasa chiar si atunci cand iti voi transmite Pacea Eului, prin mail si nu doar prin dulce glas, asa cum am incercat de nenumarate ori astazi. Iti doresc sa ti se umple Cornul abundentei , sa ramana in permanenta disponibil , atat prietenilor cat si acelora care au nevoie de tine. Parfumul din sticluta mea, sa se reverse maine peste tine, sa imi dai drept rasplata un ou. Te pup si iti doresc Sarbatori fericite.

Eu: POVESTEA CU PARFUMUL CU CARE BARBATII STROPEAU FETELE pare a fi sau ESTE DE FAPT UN RITUAL PRENUPTIAL, UNDE SPERMA ARE UN MIROS CARACTERISTIC (PARFUMUL) CU CARE EVIDENT DUPA ACTUL SEXUAL FEMEIA ERA IMPREGNATA SI NU NUMAI CU MIROSUL CI SI CU RODUL stropitului...  SI LA FINAL FEMEIA IL RASPLATESTE PE BARBAT CU OUL SEMANAT DE EL IN EA... COPILUL, CRISTOSUL, RODUL IUBIRII DINTRE DUMNEZEU SI DUMNEZEITA :)))))

INSASI FEMEIA INCEPE SA SEMENE CU UN OU KINDER CU SURPRIZA :) iar surpriza O FI FETITA, O FI BAIAT, CU CINE SEAMANA , CU POSTASUL, cu vecinul, CU DOM DOCTOR... :))))) ...........

SEMANAREA ARE LOC DIN/DE DUMNEZEUL DIN EL..., NASTEREA LUI CRISTOS SIMILARA CU NASTEREA UNIVERSULUI DINTR-UN OU ALBASTRU...

NOI AVEM OUL ROSU CA ODATA IESIT DIN FEMEIE CONTINUTUL OULUI=BURTICA, uterul, MICROCOSMOSUL MAMEI, E UN PRUNC UN PIC CAM ROSU DE PE TRASEUL DIN CANALUL CERVICAL PANA INTRE PICIOARELE MAMEI SALE SI IN MAINILE DE PREFERAT ALE TATALUI

Am concluzionat intrebandu-l:

ASA CA MAI VREI UN OU ROSU...? CRED CA NU !!!

:)))))

Te, de data asta VA imbratisez cu mult drag si iti, ADICA VA doresc Sarbatori Fercite !

(din discutii intre oameni liberi)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.